Ekspertka marki LOVA

Misją LOVY jest poprawa jakości życia kobiet, dzięki dbaniu o ich zdrowie intymne oraz seksualne. Wyznajemy jedną zasadę: seks ma być czystą przyjemnością i nie ma w nim miejsca na ból, dyskomfort i podrażnienia.

Nasz kolejny, ale równie ważny cel, to edukacja w zakresie zdrowia intymnego. Chcemy, żeby każda z nas była maksymalnie świadoma swojego ciała, a także procesów oraz zmian zachodzących w sferze intymnej i seksualnej. W LOVA sprawiamy, że tabu przestaje istnieć. Razem z naszymi ekspertkami obalamy mity, jakie narosły wokół kobiecej seksualności, bo wierzymy, że świadomość i wiedza to klucz do satysfakcji.

Tak więc zaczynając od zwiększonego podniecenia i przyjemności seksualnej, aż po komfort menstruacyjny — nasze produkty stawiają czoła prawdziwym wyzwaniom oraz zapewniają widoczne efekty, które mają znaczenie i robią różnicę. Wszystko to dzięki składnikom najwyższej jakości.

To moja pierwsza poważna współpraca komercyjna i zdecydowałam się na nią, ponieważ widzę prawdziwe zaangażowanie ich twórczyń od pierwszego momentu, gdy pojawił się u nich pomysł na markę.